“АНГЛИ ХЭЛ-1” ХИЧЭЭЛИЙН СТАНДАРТ
ENGLISH-1
·
Мэргэжлийн индекс: D 141201
·
Хичээлийн код: Eng
101, 102
·
Кредит: 5
·
Хамрах хүрээ: 1-р ангийн оюутнууд I,II улиралд судална.
·
Судлах нийт цаг: 672 цаг
o
Үүнээс:
бие даах цаг 224
o
семинар
448
·
Хичээлийн залгамж холбоо:
o
Босоо тэнхлэгээр:
§
Өмнө:
§
Дараа:
монгол улсын түүх, философи, эсээ бичлэг
o
Хэвтээ тэнхлэгээр: англи хэлний хэлзүй, яриа бичиг, үгийн сан, монгол хэлний
авиазүй, үгзүй, өгүүлбэрзүй, үгийн сан, найруулгазүй
Ø
Хичээлийн зорилго: Англи хэлний хичээлийг судалж буй мэргэжлийн болон
мэргэжлийн бус ангийн оюутнуудад монгол хэл болон бусад суурь хичээлүүд дээр нь
тулгуурлан анхан шатны түвшинд сонсох, ярих, унших, бичих чадваруудыг
төлөвшүүлэхэд чиглэгдэнэ.
Ø
Агуулгын хүрээ: Англи хэлний present simple, present
continuous, present perfect, past simple, past continuous, past perfect, future
simple цагууд,
pronouns, adjectives, adverb, preposition, modals, conjunctions, sentence
structure, imperatives, conditionals
etc.
Ø
Оюутны эзэмших мэдлэг:
- Үзсэн агуулгын хүрээнд хэлзүйн дүрмийн мэдлэгтэй болох
- Enterprise
1,2, Changing Times Changing Tenses, Right reading номууд дээрх 80-100 үгтэй эхийг уншиж ойлгох, холбогдох
дасгал даалгавруудыг хийж гүйцэтгэх
- Англи хэлний нэр үг, төлөөний үг, тэмдэг нэр, дайвар үг,
угтвар үг, холбоос, баймж үйл үг зэргийг өгүүлбэрт зөв хэрэглэх
Ø
Оюутны эзэмших чадвар:
- Үзсэн хэлзүйн дүрэмд тулгуурлан багшийн бэлдсэн 200
асуултад хариулах, харилцан ярих
- Сургалтын агуулгын хүрээнд цээжилсэн 1500 орчим үгийн
хүрээнд ярих
- Англи хэлний нэр үг, төлөөний үг, тэмдэг нэр, дайвар үг,
угтвар үг, холбоос, баймж үйл үг зэргийг өгүүлбэрээс ялган таних
- Үзсэн хэлзүйн дүрэм, үгийн сангийн чадвараа ашиглан 15
сэдвийн хүрээнд 80-100 үгтэй зохион бичлэг бичих
- Дараах сэдвүүдийг сонсч ойлгох, уншиж орчуулах, ярих
Ø
People
work at many different places
Ø
Halloween
Ø
Four
seasons
Ø
Dinosaurs
lived many years ago
Ø
It`s
difficult to say good-bye
Ø
Nobody
had believed it was possible
Ø
Thanksgiving
Day on the farm
Ø
Air
pollution
No comments:
Post a Comment